Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

sibuk

Posted on 20/08/09 by Noraslawatiah mohamad

Waaaa!semalam dah start sibuk dah.Dapat surat dari JPNP,perlantikan sebagai pengawas bagi peperiksaan pembantu makmal anjuran KPM.huhu...sangat tidak suka..nak atau tidak,kena lah buat juga..Fuhh!banyak juga alat radas yang kena sediakan walaupun calon hanya 10 orang jeh.. akan berusaha dan buat yang terbaik..insyaallah.
Pesta makan-makan,hanya sempat 1 hari jeh,kalau ikutkan 3 hari berturut-turut..tidak kisah lah..yang penting,dapat jugalah berpesta sebelum ramadhan tiba...Aaa..pesta makan-makan jeh taw..pesta laen tiada dalam agenda..Almaklumlah,nanti sebulan berpuasa..mungkin susah sikit nak makan KFC,mcd,pizza atau makanan segera..ngeee..Kebiasaannya berbuka di rumah bersama keluarga tercinta..
ni je la..nak settlekan alat radas untuk peperiksaan..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "sibuk":