Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

buku baru

Posted on 31/03/11 by Noraslawatiah mohamad

Haish!da lama menyepi.sejak bertukar status nie sibuk dengan banyak hal yang harus aku dahulukan.Kesibukan semakin bertambah sejak bergelar "mama"ehhee!terasa moden la plak.Panggilan "mama" yang membuatkan aku tersenyum sendirian.Tidak ku sangka aku kini bergelar "mama" kepada Muhammad Ammar Amsyar yang kini sudah hampir 4 bulan.Terasa masa pantas berlalu.Cuti bersalin selama 90 hari sudah pun tamat.Aku pun sudah start bekerja yang ku kira hampir 2 minggu.Banyak kerja yang terbelengkalai yang harus aku selesaikan secepat yang mungkin.

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "buku baru":