Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Aku dah kembali

Posted on 10/11/08 by Noraslawatiah mohamad

Dah lame blogs ku sepi..Mgkn ada yang rindukan karyaku..haisy..perasan sorang aku kali neh..he he he..Aku sebenarnya baru baik dari demam+selsema+batuk..Haisy..terseksa segala-galanya pabila terkena virus neh..Tp sbg hambaNya aku redha aje la..Syukur alhamdulillah aku dah semakin beransur pulih..Esok adik aku aka adik bongsu aku akan menduduki Peperiksaan SPM 2008..Aku doakan dia berjaya...Sepanjang 1 minggu lepas aku sibuk dgn tugas ku sbg penjawat awam..Walaupun dalam keadaan kesihatan yg tidak mengizinkan..aku berjaya laksanakan tugasku..Minggu lepas jg pihak sekolah mengadakan kursus pengurusan stress dan penampilan diri...Wawawa..aku dapat ilmu baru dalam menangani stress..Bab penampilan diri aku tidak xpert sgtla..bagi aku..kecantikan n ketampanan seseorang itu bkn kerana make-up tebal dan stail pakaian .tp terletak pada hati dan keikhlasan..1 ag terletak pada hati budi..he he he..aku sebenarnya x pandai nak bergaya..aku juz seorg yang sempoi..dgn kate lain..simple..ngeh3...berbalik pada citer td kan...aku dah taw camner nak menangani stress kiranya kita di landa stress..he he he..aku c.ap belajar senaman ag..Tima kasih Dr.lazli..
Aku ada snap pic masa kursus kat grand continental neh..kalu ad masa aku upload keyh...jap ag aku dah nak balik da..kalo ad ms aku update blogs aku..
k.la sebelum aku blah..aku ucapkan..
SELAMAT BERJAYA BUAT PELAJAR2 YG AKAN MENDUDUKI SPM 2008..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Aku dah kembali":