Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

kenduri kawen

Posted on 10/11/08 by Noraslawatiah mohamad

Erm..da lame aku x mengarang..Aku sebenarnya sibuk dengan urusan-urusan dunia yang belum pernah selesai…Ari ahad yang lepas aku pi nenasi..pekan..temankan kak mila pi kenduri kawen..aku sbenarnya x kenal pun kawan kak mila tuh..tp aku juz temankan dia jeh…Pd masa neh jg laa..adik kesayangan aku aka adik gewdik aku yang sorang tuh..anak kesayangan mak aku..aka kaki bodek..he he he.. tima anugerah kecemerlangan trial spm 2008..Suke sgt la dia tuh…Akhirnya dapat gak naek pentas sblum meninggalkan skola dia..ha ha ha…Sbg kakak aku ucapkan TAHNIAH…A1 LUKISAN KEJURUTERAAN..aku taw dia memang minat giler subjek neh..sekali lagi aku ucapkan TAHNIAH atas kejayaan cemerlang dia dalam TRIAL baru2 ini…walaupun xd subjek yang dia fail…tp dia tersenarai dalam top 10 pelajar elit..target cemerlang…Aku harap dia insaf la…xd la dia asyik dop nengok cerita intan tu..Aku dah janji dgn dia..kalo dia dpt cemerlang ada hadiah menanti…bkn aku jeh..tp ayah aku pun sama nak bagi hadiah..Adik aku yg sorang tuh..aku dah janji kalo dapat straight A1 aku nak bagi mak penyu besau..choppp..adik aku ker? Agaga…ntahla…xtaw la…setahu aku,adik aku ada sorang jeh yang form 5..sape lagi yg sorang tuh yerk..k.la aku ad hal nak di settlekan..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "kenduri kawen":