Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

bowling..

Posted on 26/04/10 by Noraslawatiah mohamad

Hari jumaat lepas en Ayen giggs ada mengajak suamiku bermain bowling di megamall.Walaupun kami sampai lewat,tp still boleh join juga,tapi game ke.2 je laa.

~Lane hujung sekali diaorg tempah,masa nie baru na start game kedua~

~En suami yang baru saja selesai membuat balingan,masa nie ku ingat balingan strike,hehehe~

~Ena qalinsya-masih mencari-cari sentuhan berbisa utk balingan strike walaupun kali nie x berapa menjadi~

~Berbincang tentang markah kat skrin,sbb 1 tv tuh rosak~

~Sesi kutuk mengutuk kah antara geng SUK,Ena ayen n en suami..hehehe~

~Markah utk game ke.2~



~Ayen giggs termenung..kenapa yea??~

P/s:Gelora di hati membuak-buak nak join sama..namun terpaksa aku batalkan kerana masalah dalaman yang memaksa aku melupakan seketika bowling ini,Bersara seketika..Tahun depan,insyaalah aku akan join..Tanpa ku sedari, en suami rupanya mempunyai teknik balingan berbisa dan strike..Sepanjang game ini,ku lihat beberapa balingannya strike 2kali berturut-turut..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Ayen Giggs saje bagi menang je tu,huhuhu...Celakak sungguh.