Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

bosan weih..

Posted on 14/07/09 by Noraslawatiah mohamad

Wah!dah lama tidak update blogs..tuan empunya blogs sedang sibuk..hehehe..Malam nie xde letrik,hanya ditemani cahaya lilin..romantik jeh..terasa sangat bosan+sunyi jeh.almaklumlah tidak boleh tonton tv..letrik xde..alangkah bagusnya kalau tv boleh guna kuasa bateri..hehehe..boleh gunakan time xde letrik..wah!satu idea yang pintar..ngeee..Sangat susah hati,sok kerja,tudung tidak seterika lagi..mahu sok seterika kat sekolah jeh la..tapinya tidak sanggup pakai dengan kedutan sejuta..ngee...sangat malu weih..
Petang tadi,pi minum ABC KLCC kat IM bersama reen..hehehe..pastu pergi taman impian lak,pekena roti canai bersama kak mila..tapinya roti canai dah habis da...Tukar menu lak,pekena mee goreng basah+teh tarik..adeyh!kwatnya makan..makin membulat la saya..huhu..bagitaw:saya sudah semakin bulat..
Ingatkan nak try skill video editing yang belajar dengan encik hazah tengahari tadi..Baru jeh selesai download adobe premiere pro..tapinya terpaksa dibatalkan,bateri laptop nie kurang..takot xsempat edit sepenuhnya.Teringin mencuba sendiri...Encik hazah dah ajar tadi..Ingin tunjukkan hasil sendiri kepada encik hazah..Mane taw,boleh hasilkan video yang terbaik..Yeay!yeay!selepas nie,boleh la beli handycam lak.ngeee..
Hurrmm!nie je la..lain kali cerita lagi..laptop dah kehabisan bateri..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "bosan weih..":