Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

keychain =p

Posted on 10/07/09 by Noraslawatiah mohamad

Petang semalam,selepas abes waktu bekerja..saya ke kompleks teruntum semata-mata nak survey keychain..Puas juga la tawaf kat dalam kompleks tuh..Rupanya keychain yang berbentuk kayu tuh xde di jual kat situ...Try call ecah..tp ecah x jawab..mungkin ada kelas kot..Pastu call sakinah..Sakinah bagitaw kat TC ada jual..Apa lagi,terus lah menuju ke TC..tapi kali ney,tidak keseorangan,ajak Yana temankan sambil makan-makan kat sana..Wah!teruja sekejap tengok pemandangan pantai waktu senja..Terasa tenang jeh..
Saya ada snap pic keychain tuh..jom kita tengok..lawa x?ngeee
v
v
v
v
v
v
v


~kat situ tertulis "KMB,hawaii"~
KMB dah taw da..tapi"hawaii"????..sila tanya cik khadijah...=p.

~Antara bentuk yang saya dan yana pilih~
bagitaw: semua keychain tuh ada 20 pcs..kalo nak,minta dengan kd jeh..hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "keychain =p":