Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Koleksi kura-kura

Posted on 6/07/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari ahad aka semalam..selepas jeh settle pendaftaran adik,saya dan keluarga pergi ke ayer hitam johor..shopping kat sana..Tengok banyak anak2 patung boleh jadi rambang mata..semua ada..spongebob,ultraman,pooh..macam2 la..Tpnya x sempat nak snap pic..almaklumlah nak cepat..sampai ayer hitam pun dan lewat petang daa..Saya x shopping apa-apa pun juz shopping kura-kura jeh..memandangkan saya menyukai yang ini saja..Sempatlah beli 2 3 4 ekor..Hadiah untuk kawan-kawan ada juga saya beli..Tapinya orang-orang tertentu je la dapat..hehehe..Yang tidak dapat..maaflah..ada masa pergi sana,saya beli lagi..
tengoklah pic kura-kura yang saya beli untuk simpanan sendiri..Dapat tengok je la yea..
v
v
v
v
v

~wah!cantiknya...ada wane pink,wane coklat dan wane hijau~
bagitaw:wane pink tuh beli masa pergi ayer hitam tahun lepas..hehehe

~Lawa kan~

~Pandangan hadapan~

~Wane hijau+putih~

~Riben dia lawa~

~Wane coklat~
~Uniknya~
Nota kaki: Terasa sunyi jeh adik bongsu dah xd kat rumah..rasa semacam jeh..dah xd da nak usik sape2..Mak lak,selalu sebut sal adik jeh..makan x lagi...wat pe nw?..rindu kat adik..yelah kan..tidak pernah berpisah..mesti rindu la...
Ada orang tuh nak masak dadih untuk saya..tapi saya demand la plak..nak dia masak dadih warna warni,pastuh ada eskrem..hehehe..
Pagi esok akan bertolak ke sabak bernam pula..wah!sangat sibuk..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Koleksi kura-kura":