Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

piala bowling

Posted on 28/07/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari isnin aka semalam..dapat piala bowling dari kelab staf smart sempena pertandingan bowling yang diadakan hari tuh.Sangat malu dan segan nak terima piala nie..almaklumlah depan assembly ditambah lak reramai cikgu dan budak-budak...nak atau x..terpaksa lah pergi juga terima..
~Milik saya..~

~Johan kategori perempuan.~
Hal bowling dah sudah..malam tadi saya dan adik ke klinik al amin semata-mata nak check selsema dan batuk-batuk yang hampir 2 minggu xnak lenyap dari badan saya..Sangat menyeksakan..Jalan terbaik adalah suntikan vaksin influvac..Mane taw boleh cepat sembuh..
Masa memula daftar tuh..saya owkeyh lagi la..maintain jeh..Masa dah masuk jumpa doktor..macam-macam rasa ada..sakit perut la..sakit kepala la..penyakit yang x sakit datang da..mengada-ngada jeh lebih.sebenarnya penakut yang amat sangat..muka nie xtaw cam ner..mungkin pucat kot..berdebar semacam jeh.lagi berdebar bila terpandang jarum..wahaha..sangat ngeri..walhal..time kene suntik tuh x rasa apa-apa pun..doktor tuh cam cuak jeh..agaknya pelik kot..
nie lah akibatnya kalo takut jarum..huhu..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "piala bowling":

Unknown says:

hahaha TAHNIAH tie dpt no.1.. tak sia2 men aritu kan...anyway Get Well Soon..

Noraslawatiah mohamad says:

to ena: tima kasih kat ena jg cuz bg tips-tps maen bwling...hehehe