Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

jom pergi sekolah

Posted on 11/04/09 by Noraslawatiah mohamad


Hari ini..sekolah..heipp..bukan saya yang sekolah..tapi bebudak yang masih memakai pakaian seragam sekolah..he..he..he..Kalau ikutkan hati saya nie..memang malas nak datang..rasa cam bebudak jeh..malas nak datang sekolah..huhuhu..Memandangkan ada eksperimen..saya rerajinkanlah diri saya..Kawan-kawan,ramai yang tidak datang..yang datang juz kak ma,kak bib dan zura jeh.

Ingatkan petang nie nak pergi IM restoran suzana..pekena ABC spesial..ecah ckp..macam-macam ada..Pelik la ABC tuh..segala ramuan ada..Hari tuh, tidak berkesempatan nak makan ABC sambil menikmati kelazatannya..Sangat gelojoh mkn.Nak kejar masa..he he he..
Mungkin saya ajak ecah kot..heee..

Nota: petang semalam bagi hadiah bufday utk kawan saya..sekor kura-kura..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

4 Responses to "jom pergi sekolah":

Ayen Giggs says:

Kak maa,kak bib n zura je?..Yen?.G pekene ABC ngan ecah je ke,org tu x ajak skali ke,hahaha....

Noraslawatiah mohamad says:

Yen..x masuk group lab..yen..kesayangan geng ofis.ngeh..ngeh..ngeh..nak ajak sape?KD..dia sibuk..ecah jeh selalu free..hee

KTS says:

lama sungguh tak masuk sekolah..
lalu je... :D

nak tanya... ni anggerik rimba yg jahit manik tu ke??

Noraslawatiah mohamad says:

lalu jeh la..xkene tol pun..hee..jahit manek..haisshh..kompius nie..