Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

testing..1..2...3..4

Posted on 22/04/09 by Noraslawatiah mohamad

Testing...testing..1..2..3...4..owkeyh..line clear..
Hari ini saya dengan bangganya..
mengumumkan saya telah di rasuk...
Aa..bukan dalam cerita jangan tegur..
Bukan kerasukan hantu atau jin
Tapi..
Saya telah mempermainkan budak-budak..
Wahaha..dengan bangganya..
Big claps untuk diri sendiri..
Nak taw kan..kan..kan..
Saya telah merampas satu...
Aa..bukan 1 guni or kampit..
Tapi 1 besen jeh..
Liquid paper dari budak-budak..
Ha..ha..ha..padan muka..
Macam-macam ada..
Ada yang besar..
ada yang kecil
Berwarna-warni lagi...
Siap saya ugut lagi..
"Nak liquid..jumpa saya..
Aa..jangan lupa tulis nama dan kelas..
untuk dmerik..
Sangat nakal..
Ugutan x berasas..
Ini satu hal..
Esok ada lawatan dari
Yang Berbahagia Dato' sri Panglima Doktor ...
Nama dia panjang sangat..
X ingat lorh..
Yang pasti..
Esok kene speking in english..
Muwahaha..
Kawan-kawan saya dah gelisah..
Resah x senang duduk..
Ada yang siap nak amek MC..
Maklumlah memasing xpert english..ngeh..ngeh...ngeh..
Bukan kawan saya jeh..
tapi termasuk saya lah tuu..
Dah ada yang praktis daa..
Bagus..bagus..
SMART WAVE..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Bolehlaa bagi saye satu liquid tu yek,hahaha...