Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Jom! pizza

Posted on 20/04/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari jumaat lepas saya dan kak zana ke Megamall..semata-mata nak temankan kak zana beli laptop..Sementara wait laptop siap,kami ke megamall pekena Pizza..


~Menu yang kite org order..kawan-kawan,saya order kali nie..memandangkan saya sendiri kurang mengemari makanan ini dan adik beradiknya aka KFC..MCd..bab nak order nie,memang fail la..Kite org main tolak-tolak..sape yang nak order..heee..Saya sendiri pun kurang arif sal pizza nie..

~Ceyh!kontrol ayu jeh..berlakon jeh nie...=p.~


~Kak zana~


~Nasi yang kiteorg order..sangat x sedap~


~Taraar..pizza dan sampai.jom makan~


~MMmm..lazat bau nye~


~1st step..agihkan dulu..biar adil dan saksama...maknanya..makan sama banyak,kalo x abes tuan empunya diri la kena habiskan~

~Tengok..licin....masa nie perut kosong,sedang kelaparan~


~Kak zana sedang ambil duit,nak bayar harga pizza~


~Cik cashier sabar menunggu..masa nie kak zana lambat bagi duit,sedang mencari duit..x jumpa daa..banyak sangat segala mak nenek ada dalam beg kak zana..huhuhu..~
Terima kasih daun keladi buat kak zana,kerana belanja saya pizza..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

3 Responses to "Jom! pizza":

Cik Jannah says:

adeh;
da la craving wif pizza.
skali tgk n3 psl pizza nie wat ati meronta2 meminta..

hikss
;)

ima shhs says:

salam singgah....

salam perkenalan....

Ayen Giggs says:

Berdue je ke mase tu?Bukan makan klu mcm tu,melantak namenye tu,hahaha...Lawo jgk cik cashier tu kan,ekekeke...