Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

sehari bersama "sayangsakinah"dikem pinggiran pelangi,muadzam.

Posted on 6/04/09 by Noraslawatiah mohamad

Erm..post kali niey tentang "sayang sakinah" di kem pinggiran pelangi,muadzam..
Hari ahad aka semalam..saya,cegu nisa,fatin,nik dan ecah pergi ke muadzam.semata-mata mahu melawat sakinah di Kem pinggiran pelanggi.muadzam..Perjalanan hanyalah satu jam sahaja..Cegu nisa yang pandu kereta..Sampai sahaja di kem tersebut..kami mendaftarkan diri..
~dapat Pas pelawat~

~Pintu depan kem..~


~Sakinah dan cegu nisa~
bgtaw.sakinah dan ready awal pagi untuk menyambut kehadiran kami..

~Sakinah sedang seronok bercerita~


~Cegu nisa dengan selipar pink nya~


~Salah satu tempat aktiviti lasak~


~istimewa untuk sakinah dari teman dan cegu nisa~


~diaorg sedang kusyuk mendengar sakinah bercerita tentang PLKN~

~Sakinah sedang bercerita~

~Cegu!canggih la kamera nie..heee..~


~Testing.testing..haiss..camner nak guna kamera baru nie..~


~Teman tapi mesra..~


~Abadikan sebuah kenangan di PLKN~


~Cerianya.. ~


~bertambah ceria..harap sakinah dan kawannya ceria selalu~


~Fatin,nik dan ecah~


~Selamat tinggal Kem pinggiran pelangi..Ada masa,kami datang lagi..~
Nota kaki: Walaupun kedatangan kami hanya seketika..namun sudah cukup membuatkan sakinah gembira..Atleast dapat mengubat rindu sakinah pada kawan-kawan..Sepanjang saya berada di kem ini,dapat saya rasakan keakraban antara mereka..Kehadiran kami juga dapat menghilangkan kebosanan sakinah di sini..Masih ada kawan-kawan yang sudi datang bertandang dari jauh hanya untuk seorang kawan..Pelbagai cerita menarik dapat di kongsi bersama...Yang jelas hanya airmata mengiringi perpisahan sementara ini..sayonara...
SATU HASRAT, SATU SEMANGAT, SATU TEKAD..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "sehari bersama "sayangsakinah"dikem pinggiran pelangi,muadzam.":