Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

1 2 3..jom kita jalan...

Posted on 1/04/09 by Noraslawatiah mohamad

Kawan-kawan..kalau anda ke PSS,pandanglah laluan sihat kat bawah..dan jangan lupa mencuba yea..sangat baik untuk kesihatan anda..


~Salah satu susunan batu..tapak dia cantik..bentuk bunga~

~Susunan batu..~


~Kak zana..cegu raja dan kak sue sedang berjalan atas batu..beratur cam budak sekolah~


~siap posing lagi...Aa..cikgu raja di apit oleh mak dara berbaju biru.hee~


~Susunan batu yang paling cantik la..~
Sape yang nak sihat?..jom kita pergi pusat sumber sekolah..jalan-jalan atas batu nie..
Kalau sakit..jumpa Pakar sakit anda..Doktor Norsuriyati..Dia bisa bantu kalian
Mahu pakar kaunseling.. jumpalah Puan Badaridah..
Kalau mahu jalan bergaya atas batu tuh..belajar dengan cikgu raja kita yea..
sebelum tuh..ampun tuanku..
Mahu maklumat lanjut tentang refleksologi..jumpa Puan razana..
dia rajin belek buku..hee



Nota kaki:Selepas ini,tidak payah lah pergi taman gelora semata-mata nak dapatkan rawatan refleksologi..kat PSS pun ada..Jom kita pakat reramai serang PSS.. bagitaw,PSS dan semakin cantik..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Saye dah cube dah semlm,mmg best tp saye nak tnyelaa x pecah ke batu tu klu yg pijak tu sumenye bersaiz xxl?Hahaha...jgn marah yek,gurau je.ekekeke...