Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Merepek..

Posted on 31/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari ini..hari yang memenatkan saya..Segala-galanya penat..Pagi tadi tolong cikgu rohana prepare barang-barang fizik untuk minggu sains hari sabtu ini.Banyak yang nak kene saya settlekan..Saya dah start minat fizik dari biologi..Maaf kak ma..saya dah jatuh cinta dengan fizik..tahun depan saya pencen biologi,bye..bye datin genga..heee..
2 3 mingu yang padat dengan agenda tersendiri..Hari isnin aka cuti sekolah,saya ke uia bersama kawan-kawan dan datin genga..selasa saya exam PTK..petang selasa,bergegas balik umah..ke kuala lumpur pula..Balik dari kuala lumpur...bertolak ke kota bharu untuk berkursus..berkursus lagi..Hari rabu..tamat jeh kursus,saya ke kuala lipis..jejak kasih bermula..bertemu dengan insan-insan yang sekian lama tidak bertemu..Sangat rindu sama diaorang..Kuala lipis dah jauh berubah.Bagitaw..kempunan lagi la keladi kemahang masak asam tempoyak.huhuhu.Hari jumaat..saya bekerja seperti biasa..Boleh dikatakan..sepanjang tahun ini..saya sentiasa sibuk..Hari sabtu nie,ada minggu sains..

Aa..tengahari nanti hari sabtu,rancang nak tonton wayang.cerita seram kot..Dalam kepala saya,nak ajak budak merepek..Tapi saya dah tahu jawapan dari dia..biar ajelah..Saya ajak orang lain la..Sape-sape yang sudi nak join saya..

Nie je kot saya nak citer..

Nota kaki: Hari jumaat,saya nak pergi ke PC FAIR kat megamall..cuci mata sambil beli hadiah bufday untuk kawan..=)

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

3 Responses to "Merepek..":

Ayen Giggs says:

alahai ape susah nak cari org lain teman tgk wayang,org tu kan ade.Hahahaa.....adiah besday tu plk utk sape?si die ke?ekekekeke...

Noraslawatiah mohamad says:

xla yen..untuk "sayang sakinah"he he he..

Noraslawatiah mohamad says:

xla yen..untuk "sayang sakinah"he he he..