Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Cendol mustafa

Posted on 5/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Petang semalam saya ke Mustafa cendol..Minum petang bersama sakinah dan fatin..Kali nie kiteorg pekena cendol campur eskrem,tpnya saya dan sakinah jeh..Fatin lak ABC eskrem..Mereka berdua nie tiru saya..Saya nak eskrem,diaorg nak juga..x aci tul laa..
v
v
v
v
v
v
~lazat kan!~
Kalo nak,pi mustafa cendol..tpnya sendiri makan..sendiri bayar la..he he he
Kd jangan jeles...xp.

~Berselera tul la diaorg nie mkn..x sampai 5 minit..da abes da diaorg makan cendol tuh~
Penat gaknyer dop berjemur tengah padang tadi..ngeh..ngeh..ngeh..

~Wahaha!sapu bersih..licin...Baguss tul la..~
nanti bley ajak lagi la..


~Mereka berdua sudah kekenyangan~
Erkkk!kenyangnye..


~Nie meja sebelah...salah sorg pekerja cendol mustafa..~
Adik kat tepi tuh cam taw jeh saya ngah snap pic..
Pandai tul dia yea.nyelit kat situ..



Nota: Mlm tadi tetiba dapat msg dari budak merepek..Aa.. dia bagitaw saya 'mucuk'..pelik kan..anak sape la tu yeaa..sangat nakal..Pastu dia cakap lagi,nak boikot..Saya ingatkan brg2 jeh boikot..tpnya blogs pun ad gak.. sangat pelik..=)



Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

4 Responses to "Cendol mustafa":

Aishah Zl says:

hang ni suka sama cendol kah?ke mr.cendol?haha!

Noraslawatiah mohamad says:

to aishah:
xd la.juz suke ABC jeh...

Ayen Giggs says:

Org tu x pi skali ke? Oh ye klu pi ngan org tu xkan nak ajak budak 2 org ni kan,Hahaha...

Ayen Giggs says:

Org tu x pi skali ke? Oh ye klu pi ngan org tu xkan nak ajak budak 2 org ni kan,Hahaha...