Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Riang ria kuala lumpur

Posted on 21/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Minggu lepas hari selasa..selepas saja selesai exam PTK saya bertolak ke kuala lumpur..bersama Dijah..Tpnya x banyak saya amek pic cuz x berkesempatan..Hanya ini saja yang sempat saya amek..Pic tuan empunya blogs xde la yea..tuan empunya blogs ada kat belakang kamera..heee
~Nak pilih yang mane satu yea...~


~agak-agak yang hijau nie sesuai x dengan tuan empunya diri~



~Tetap senyum..nak pilih tudung yg mane berkenan dihati..Kale pink memang pilihan hati~


~Dah kepenatan da..naek tangga..turun tangga..berlari ke sana kemari..~


~Kawan-kawan..kami tinggal kat sini...tengok betul-betul yea..~


~saya tetap mkn x abes..cam biasa sayur tetap ditinggalkan..kesian kat sayur tuh..~
Nota: Saya x sempat nak naek role coster.insyaallah kalo ada masa, nanti saya nak datang lagi..Belum puas hati lagi cuz x shopping apa-apa pun juz jenjalan jeh..Aa..kad touh n go telah saya beli..pas nie,x payah la saya beratur panjang semata-mata nak beli tiket LRT or PUTRA..xp..Dijah..bile lagi nak pi sane?..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

5 Responses to "Riang ria kuala lumpur":

Aishah Zl says:

wow.bercuti ngn dIjah.:D

Noraslawatiah mohamad says:

He he he..sesaje jeh pi kl...saya sgt jakung kat kl..hee

Noraslawatiah mohamad says:

He he he..sesaje jeh pi kl...saya sgt jakung kat kl..hee

Noraslawatiah mohamad says:

He he he..sesaje jeh pi kl...saya sgt jakung kat kl..hee

Noraslawatiah mohamad says:

He he he..sesaje jeh pi kl...saya sgt jakung kat kl..hee