Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

saya pening~

Posted on 16/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Esok jam 9.00pg saya akan menduduki exam Penilaian Tahap kecekapan (PTK)..Saya masih tiada mood nak study..Kenapa saya jadi begini teruk..entah lah..Apa yang saya baca semuanya x dapat diterima oleh otak saya..Ibarat air yang mengalir ke daun keladi..Tiada apa-apa..Mungkin fikiran saya bercelaru..Macam2 hal yang saya fikirkan...tahun ini,Semangat nak study dah hilang entah kemana..Agaknya sudah hilang sejak saya pulang dari IIUM indera mahkota..Inilah manusia,seringkali menyalahkan sesuatu..haish!!memang saya pemalas tahun ini..Maaf kak ma,saya tiada mood nak study..Kak ma dah bagi nasihat suoh saya study rerajin n lakukan yang terbaik..tp..saya tetap tidak berubah..oh!ya pasal IIUM nie kan..
Pg tadi saya mengikuti rombongan ke IIUM indera mahkota bersama Datin Genga dan pelajar2 SMART..Saya ada snap banyak pic..ingatkan nak upload..tpnya kawasan rumah saya tiada signal 3G..Lembab la sket..kalau ada kelapangan waktu..insyaallah saya upload untuk tatapan anda...
kesihatan saya tergugat+emosi tidak stabil,setelah saya menjejaki kaki ke muzium..Terasa loya tahap dewataraya..Bukan ini saja..nak makan nasi pun xde selera..haish!kasihan sama perut saya..berlagu lah sepanjang malam..xp..


Berbalik pada PTK..saya harap esok..allah swt membuka pintu hati dan minda saya semasa saya menjawab soalan-soalan PTK yang banyak mengelirukan..Amin..
Mungkin juga banyak bom yang akan saya gunakan..bom berangkai,bom atom ke..entahlah..hentam saja lah labu..heee..


Saat ini juga,saya teringat kata-kata seorang kawan..
"sesungguhnya dengan mengigati allah swt,jiwamu akan tenang"..


Nota:post kali ini,ntah pape ntah..


Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Semoge berjaye.Amin....