Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Kursus lagi..

Posted on 21/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Start sok sampai rabu..saya x dapat nak update blogs anggerikrimba..
saya akan ke Pantai cahaya bulan,kota bharu...
berkursus di sana..
Berkursus lagi la..
Rasanya saya baru aje tamat kursus di cherating bulan lepas..
kali ini ke negeri cik siti wan kembang lak...
tul kot gelaran nie utk klate..
Jumpa lagi hari khamis kot..
Kawan-kawan..
Doakan saya selamat pergi dan selamat balik..
Penting:
Esok,pertama kalinya saya akan drive lonely ke Kota bharu..sangat takot dan gementar..xp.

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

3 Responses to "Kursus lagi..":

Aishah Zl says:

kak tie!hati hati!!!smoga prjlnn pergi dan balik selamat.amin~

Ayen Giggs says:

Ye ke drive lonely?..Jgn tipu,berdose tauuu...Hahaha....

Scha Abdllh says:

salam singgah =)
jom tukar2 link =>