Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Study =)

Posted on 10/03/09 by Noraslawatiah mohamad




Ingatkan malam nie.bleh la saya study..Almaklumlah 17hb nie exam PTK..Kira nak rajinkan diri..Saya nak campak jauh-jauh penyakit 'M' yang bermaharajalela dalam diri saya skrg ini..Tapinya x sampai setengah jam mengadap buku..zzz pun datang jeh..cam taw jeh..time nie..time saya tidur..Yela kan...siang tadi..kepenatan tahap apa ntah..banyak kerja sket..

Pagi esok ada pedagogi guru-guru fizik daerah kuantan..Banyak alat radas eksperimen form 4 dan form 5 saya kena sediakan..Keseorangan lagi la..memang penat..
Pagi esok saya kene tolong cikgu rohana..Kalau berkesempatan..saya snap pic untuk di tampal pada blogs..xp

K.la...saya permisi dulu..
Masa untuk tidur..

Aishah..saya x sempat jawab tags aishah..nanti saya jawab yea..


Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Study =)":