Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Megi dari kak bad..

Posted on 21/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari jumaat lepas..time rehat..saya dan kawan-kawan tak keluar rehat..Big clap 4 kiteorg..Sangat baek, x keluar..he he he..Kak bad x balik umah seperti kebiasaannya kerana sanggup temankan saya,ayin dan kak zana..Sayang sama kak bad..Owh!ya..kak sue dan kak ma cuti masa nie..Menu tengahari kiteorg adalah megi..lebih cepat dimasak,lebih senang dimakan..hee..sluuuppp aje la..xp

~Nie lah chef kiteorg,kak bad sanggup masak megi untuk adik-adiknya yang kelaparan~
Tengok tuh..spesial megi kak bad masak..fuyoo..canggih periuk tuh..

~Pandangan atas..megi masakan kak bad..sangat sedap..yummmyyy..~
Kak bad siap letak 4biji telur ayam lagi..

~Nie dia..kak zana,tolong agihkan megi tuh~
Sampai licin kiteorg mkn..

~Nie ayen..ngah makan megi...sangat sedap tuh..sampai x sedar saya snap pic..he he he~
Thanks to ayen..sponsor telur ayam 6 biji lagi..
Yen makan sangat banyak,almaklumlah yen nak gemuk..baru nampak ensem sket..tul x ayen..
he he he..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Megi dari kak bad..":