Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

IIUM part.2

Posted on 20/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari isnin lepas saya,kak ma,kak sue dan bebudak form 6 pegi IIUM kat indera mahkota..kite orang pi kat....(tengok pic bawah nie)



~memula pi kat c.ni.~


~tengok salah satu produk keluaran IIUM~



~salah satu kajian diaorg..ada yg memakan masa 1 tahun lamanya~



~Jangan tiru aksi seperti ini,sangat bahaya..hee~




~makan tengahari kat kafetaria..datin genga belanja kiteorg..saya still mkn x abes..ad jeh saya tinggalkan..atleast mak lada n sayur beserta adik beradiknya..sangat x baek.cam budak kecik~


~amboi kamceng nye kak ma n datin genga~

~kat muzium IIUM~



~kak sue dah kepenatan daa~



~Aa..kucing pun masuk IIUM gak..heee..xp..(saya da start merepek da)~

Nota : hanya nie aje dapat saya upload..x larat na upload da..sesiapa yang x penah pergi melawat muzium IIUm tuh..saya galakkan anda semua pergi...banyak informasi berguna untuk anda..oleh itu..jagalah kesihatan anda..Ceyh!ada gak iklan..skematik tul ayat kali nie..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "IIUM part.2":