Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Jom heboh

Posted on 29/03/09 by Noraslawatiah mohamad



Pagi tadi,dalam pukul 10.30 saya ke karnival jom heboh kat padang MPK2..Kalau ikutkan hati,memang malas nak pergi..Almaklumlah kawasan yang sesak..penuh dengan manusia..Ditambah pulak dengan cuaca yang kepanasan..Tapi memikirkan,adik dan mak yang beria-ria ajak pergi ke sini..saya pergi juga lah..Jalan sesak giler..parking banyak full..susah nak cari parking ..Nasib baik saya drive kancil..bolehlah cilok sana-sini.Baeik punye cilok..he he he..Sebut sal cilok nie..saya teringat satu peristiwa..Penah satu hari tuh,saya temankan kawan saya iaitu ija..masa nie kiteorg dalam perjalanan ke bera..dengan kata lain semata-mata nak hantar parents dia balik kg setelah lama bercuti di kuantan..sampai saja di bandar temerloh..Ada satu selekoh yang saya rasa x bleh masuk,kira one way la..ntah camner,kawan saya nie maen redah jeh..Saya sempatlah berseloroh"fuyoo!baik punye cilok"..x sampai 1 kilometer,tetiba kiteorg kene tahan dek abang polis aka polis trafik.,.muwahaha...Nak kene saman..silap masuk jalan la plak...Naseb baek akal panjang.kelentong sana..kelentong sini..kalo x,comfirm malam tuh dapat surat cinta aka surat saman dari polis..Nah amek rasakan..laen kali ikut peraturan..Aa..masa nie bukan saya yang drive,tp kawan saya..

Berbalik pada citer jom heboh tadi..saya di kira sangat fanatik dengan beg-beg kertas atau beg yang ada logo meggi ke..teh sabah ke...kre hari nie saya shopping sakan..semata-mata nak dapatkan beg yang diaorg bagi..Kalo dapat plastic beg,,saya x pandang la..xp..Adik dan mak siap gelak kat saya..adeyh...Bertambahlah koleksi beg-beg saya..heee..

K.la nie saja yang saya nak syer..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Jom heboh":