Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Layout baru

Posted on 4/03/09 by Noraslawatiah mohamad

Yeay!yeay!akhirnya..siap gak layout baru blogger nie..
Tengahari..time rehat,nak keluar jap..pegi JPJ..kalo ikutkan ptg semalam dah settle dah hal yang satu nih..Tpnye sifat pelupa x bleh nak hilang dalam diri..Sampai jeh kat Kaunter JPJ,saya nak kuarkan ic untuk urusan JPJ..tapinya terlupa bawa daa..balik ler ke sekolah..Adeyh!asyik lupa aje..

Petang: Nak pi pekena cendol dengan sakinah dan fatin..itupun kalo diaorg berdua dah free..Almaklumlah sejak jadi coach sofbol nie..sibuk memanjang..Semalam dia orang datang jumpa saya kat lab...
Nana..kalo nak join..datang sendiri lah yea..ajak kd..xp.


Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "Layout baru":

Aishah Zl says:

wah wah.layput baruuuuu.hebat!

Noraslawatiah mohamad says:

to aishah: kire tahun baru..layout pun baru..heee