Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

lalala..cuti

Posted on 8/04/09 by Noraslawatiah mohamad

saya dapat msg dari kawan baik yang telah lama menyepi..Saya sangat gembira kerana dia masih mengingati saya walaupun dia menyepi sekian lama tanpa khabar berita..walaupun msg dia hanya ringkas,tapi bg saya amat bermakna..Saya tahu,dia sibuk dengan agenda tersendiri..Tapi saya mengerti..Saya harap dia berjaya dalam mengejar cita-citanya..
Harap esok..saya bersemangat memulakan tugas setelah 2 hari bercuti..percutian yang paling indah untuk saya...Dapat juga saya rehatkan badan dan minda saya..

Nota kaki: 2 hari bercuti..saya belajar bahasa arab..heee..
Hari selasa,parents bertolak balik kg aka besut kerana mendapat panggilan kecemasan...
nie jeh kot...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "lalala..cuti":