Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Rombongan ke rumah cikgu reen

Posted on 4/05/09 by Noraslawatiah mohamad


Hari jumaat yang lepas,saya join bebudak pic di atas pergi ke rumah cikgu mazreena..Cikgu nisa pun ada sekali,tapinya dia ada kat sebelah..sedang berborak dengan 'sayang sakinah'almaklumlah dah lama x jumpa..Kami makan nasi ayam..weih!cikgu reen yang masak.sangat sedap..hehehe..Petang..kami bertolak ke TC..hajat dihati ingin menikmati keindahan pantai..tapinya jalan sesak..Terpaksa kami batalkan niat tersebut..Lain kali la kami datang lagi..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Rombongan ke rumah cikgu reen":