Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Tersepit jari

Posted on 5/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari ini..sangat malang buat saya..Tersepit jari telunjuk kanan kat pintu stor..Adeyh!sakit giler..Manjerit sekuat hati..Ops!nasib baik xd orang dengar..Kalau x..malu seposen..seposen jeh..
Nasib baik x putus jari nie..Kalau putus,xtaw la camner..
Hari ini juga sangat mengantuk..kenapa yea...entahlah..
Ops!lupa nak bagitaw,petang semalam..saya dan kak mila pergi makan roti canai+teh tarik kat taman impian..
Petang nie, keluar lagi..Mungkin ke natam kat semambu...Jumpa kawan untuk minum petang..
Sape2 nak join..jom la..
Nie je kot..
Hari ini xd mood..

Nota kaki : Hari ini baru berkesempatan online LHDN E-filing..hehehe..
Penyakit M datang..bermaharajalela dalam diri..adeyh..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Tersepit jari":