Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

ABC

Posted on 4/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari sabtu, saya ke bandar semata-mata nak beli brg..Ntah camner saya bleh jumpa sakinah kat ktn plaza..Kebetulan saya keluar keseorangan.Saya ajak lah sakinah join saya..Kebetulan masa nak balik,saya dan sakinah ke IM minum ABC spesial..Unik tul ABC tu..Macam-macam ada..Dulu saya pernah ke IM semata-mata nak minum Air kelapa muda,tapinya kedai tu dah tutup..Thanks to ecah..dia yang memperkenalkan ABC nie..sangat sedap..
Tengoklah puc kat bawah:

Nota kaki: Semasa nak bertolak balik ke rumah..ada satu hal berlaku..Memang kebetulan diluar dugaan saya.Entahlah..saya sendiri kurang faham..Mungkin ada sebab tersendiri yang menjadikan hal yang satu nie berlaku..Mungkin juga salah saya..Saya lagi yang bersalah.sobs..sobs..Rasa bersalah yang teramat sangat..

(Maaf saya terpaksa rahsiakan apa yang berlaku,biarlah ianya menjadi rahsia dalam kamus hidup saya)..belajar dari kesilapan..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

2 Responses to "ABC":

Unknown says:

mak aiii sedapnye..
cam pokok kelapa plak tgknye..

Noraslawatiah mohamad says:

To ena.
Ena..ajak ayen pi restoran suzana tuh..sedap ABC dia..unik...Kerabu mangga ada gak..