Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

PIZZA

Posted on 13/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Hari Isnin lepas saya ke Kuantan Parade bersama naeilah..X janji pun dgn ecah..Ecah bgtaw,dia ada kat bandar..Saya ajaklah ecah join sekali..Penat berjalan-jalan sambil cuci mata,kami ke PIZZA..hehehe..

~Nie meja yang kami duduk~

~Posing istimewa dari budak gewdik..ecah dan nae..bgtaw:suka tengok pic nie~


~Sup~


~Pizza nie tinggal satu jeh~

~Tengok tuh..sapu bersih~


~Spageti ecah..ecah bgtaw,spageti yang kd masak lagi sedap~


~Eiii!sgt x sedap..weih!fish ball dia besau~

~Gigit sudu..kelaparan gak nyer~


~Nae gigit garpu..manja gitu..~


~Masa nak balik,pergi kat kedai jual selipar unik~


~Testing..testing..Selipar ada bunga warna hijau..unik~


~Unikkan..~


~Nie pun unik gak..ada tembikai~


~kawan-kawan...tengoklah aneka selipar.mcm2 ada.~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "PIZZA":