Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

celebrate bufday

Posted on 14/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Petang semalam,saya dengan naeilah sesama rancang sambut bufday fatin kat KFC..sebenarnya bufday fatin sama dengan bufday saya..Kebanyakkannya tidak tahu bufday saya,juz tahu bufday fatin jeh..hehehe..


~mak oooiiii!banyaknyer KFC sampai tumbang bucket tuh..hee!

~Kek bufday untuk fatin~

~Ayam KFC..dinner plate setiap seorang~


~6 orang tetamu ViP yang datang..~

~Fatin dangan Eeii..kawan dia..amboi senyum yea~

~Pinggan dan sisa makanan di letakkan atas dulang kat tepi untuk memudahkan agenda terakhir lak~
Taarrrraaa...
v
v
v
v
v
v
v
~Hepi bufday to fatin..hepi bufday to me...hehehe..~

~Fatin dan saya sedang potong kek~

~Tarrarr..~
~Cegu Nisa sedang makan kentang goreng~
Nota kaki: Tetamu VIP yang hadir..Cik Khairunnisa,Cik saya,Naeilah,Khadijah ,Nurfadhilah,Fatin dan Eeiii..
Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi datang..
HARAP PERLANJUTAN USIA,SAYA SEMAKIN MATANG DALAM MENJEJAKI ALAM SEPARUH DEKAD..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

nae says:

kak tie...
malu larghhhh....heee..