Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

b.o.R.i.N.g

Posted on 22/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Sangat boring..boring weih...



Kenapa meminta sedangkan tidak memberi..
Kenapa mengharap sedangkan tidak sudi..
Kenapa berpisah sedangkan hati tidak rela..
Kenapa merindu sedangkan jiwa gundah gulana..

Kenapa weih..

banyak sangat nak tanya...



~Suka banner kat atas tu~
Kekadang pic mempunyai maksud tertentu..
Kekadang ianya menimbulkan spekulasi2 yang kurang enak di dengar..
Kekadang ianya menyebabkan punca segala persengketaan..
Nota kaki : Buat saya..berhati-hati kiranya nak upload sebarang pic..dibimbangi melukai hati insan lain..
POST NIE NTAH APA NTAH..XP


Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Ayen Giggs says:

Alah..ape susah,klu boring sgt tepon je org tu.X pun suruh je org tu tepon atau kuar dating,hehehe....