Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

syukur alhamdulillah..

Posted on 19/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Tahun ini boleh di kira tahun rezeki buat saya..Awal tahun ari tuh saya dapat APC (Anugerah Khidmat Cemerlang)..Syukur alhamdulillah..

~Surat penghargaan APC~
Bulan 3,saya menduduki Penilaian Tahap Kecekapan(PTK)..
Angka giliran A002
Tempat: SMART..

~Slip peperiksaan~

Pg semalam dapat result PTK yang bulan 3 tuh...syukur alhamdulillah..Akhirnya saya dapat keputusan cemerlang tahap 4..


~tengoklah result~



Nota kaki: Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan saya yang banyak memberikan nasihat supaya saya menduduki PTK ini..walaupun dah banyak kali ambil..asyik dapat III jeh..Kalo ikutkan hati saya,memang dah malas da..
Cikgu Rohana Amin(Warna warni melambangkan keceriaan dirinya+sentiasa tersenyum)=ajar saya sal fizik..sememangnya,dia membuatkan saya jatuh cinta dengan fizik..Dia memang cikgu yang bagus dan terbaik..kepada pelajar yang berpeluang belajar dengannya..jangan lepaskan peluang ini..Sesungguhnya dia membuatkan anda cintakan fizik..betul kan KD?hehehe..Kalolah dia salah sorg guru fizik saya semasa saya zaman skolah dulu..sememangnya A1 fizik memang milik saya..Kak ana terima kasih banyak..mmmuaahh!mmuaah!geli la pulak..uweeek..uweeekkk..
Kawan-kawan saya...Kak zana aka si ulat buku..sentiasa menjadi guru saya dalam bab perkhidmatan,...kalo nak taw pasal cuti..tanya dia...sebab dia kwat cuti...tanya jeh pasal cuti mesti dia taw..hahaha..skrg cuti dia dah tinggal sikit..dia da pening kepala da..cuti raya lagi..cuti sekolah..cuti deepavali..krismas..semua dia nak sapu..camner cuti x abes..kena lah dengan dia yang kwat bercuti..hahaha..
Kak bad dan kak sue..Ermmm! ape yerrk...bagi saya dia orang ibarat ibu kat skolah laa..Pg sebelum pergi exam...,mesti dia bagi restu untuk kami anak2 nakal dia..siap tolong tajamkan pensel dan sediakan alat nak pergi exam..Aduih!dah besar2 pun kami x reti nak berdikari..Aa..bukan tidak reti,tapi nak bermanja jeh..sayang kak bad n kak sue..
Saya masih ingat kata2 nasihat dari kak bad n kak sue sewaktu kami hendak pergi ke dewan exam"Aa..makan cepat..jap lagi nak pekse..".."baca buku..jap ag nak pekse"..Baca doa banyak2..".."Jawab betul-betul.."..nie lah koleksi ayat kak bad waktu pagi kami nak exam..
Kalau ada kelapangan waktu..insyaallah kita pakat ramai-ramai pi serang CTMan..owkeyh..
GET READY FOR PTK 2..chanyuk..chanyuk..
Kak zana..Gud luck...rajin sket bc buku tuh..supaya seiring dgn kami amek PTK2..Tu la banyak sangat bercuti..
Kak maa da luluskan?..jgn jeles..hehehe..
Kita sama-sama amek PTK2 yea kak maa..nantikan saya..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

3 Responses to "syukur alhamdulillah..":

Ayen Giggs says:

TAHNIAHlaa...Semoge bile nak ke CTman nanti jgn plk lupe kat ayen ni,ekekeke....

MUNSYI ragbar says:

Ewa...ewa...dptlah kenaikan gaji. Tambah duit.

Untungnya orang pandai!!!

Simpan sikit tunggakan untuk - "keperluan diri.".

Noraslawatiah mohamad says:

to ayen..ragbar..

tima kasih..
"untuk keperluan diri"..Aa..cam ada makna tersirat jeh..hehehe..owkeyh ragbar..