Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

SMARTNIAGA 2009

Posted on 13/05/09 by Noraslawatiah mohamad

Erm!kali ney terlewat nak upload pic smartniaga..Sibuk dengan kerja yang tidak pernah selesai..Malah makin bertimbun,dah setinggi gunung everest..muwahaha..eh!yer ker..sampai macam tu sekali..
Kawan-kawan,masa smartniaga ari tuh saya berada di gerai no.2..Gerai YM Cegu raja..hehehe


~Nie dia ni gerai tuh~

~Pekerja paling rajin..kak sue dan kak bad~


~Wah!sedang menghias meja~


~Kat dapur nie~

~Tengok tuh..salesgirl 2 orang tuh..paling mesra alam..hahaha~


~Dua rakan karib paling rapat~


~Nae....tengok gaya dia..cam pro jeh~


~Cikgu nisa kat gerai no.1 aka gerai orkestra~ ~Salah sorang Badan Perwakilan pelajar datang promote nasi diaorg~


~ Suasana smartniaga~
Nota kaki:Smartniaga kali nie penat sket2 jeh..hehehe


Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "SMARTNIAGA 2009":