Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

gembiranya

Posted on 17/09/09 by Noraslawatiah mohamad

Pagi tadi sampai sekolah lewat sikit dari kebiasaannya..Wah!meriahnye..Lagu raya berkumandang sana sini,Sesekali terasa suasana raya pulak...sangat seronok..Rasa macam tidak sabar menyambut kehadiran syawal..huhu..Malam ini,nisa ajak pergi berbuka kat padang MPK..beria-ria ajak..Tengoklah dulu,kalau sempat saya pergi,almaklumlah balik rumah kena masak dulu.Dah siap masak baru boleh keluar..
Esok,dah start cuti selama 1 minggu..Esok jugalah saya sibuk membuat persiapan terakhir sebelum syawal tiba..Esok juga nak start buka daun palas untuk ketupat..Sangat teruja dan tidak sabar..Kalau ada masa,saya snap pic ketupat hasil tangan saya..hehehe..Bagitaw:Kali pertama saya masak ketupat..
K.la..dah nak balik da..kawan-kawan:selamat bercuti dan selamat hari raya..jaga diri...berhati-hati di jalanraya...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "gembiranya":