Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Karnival RIMUP aka PENGURUSAN ASET

Posted on 28/08/08 by Noraslawatiah mohamad

Pagi smlm aku sibuk dgn aktivti RIMUP peringkat daerah di skola...Ntah camner aku bley terlibat sekali..Laktu jd pengadil untuk pertandingan 'teng teng'..aku kire kebanyakkannye pertandingan sukan rakyat..zaman aku kanak2 dulu..memang kebanyakkan permainan neh sinonim dgn kite org laa...terutamanya'galah panjang'..Kalo aku nak senaraikan cmfirm panjang la artikel aku kali neh..Tp aku xnak la xplain bab sukan RIMUP neh..aku taw ramai yang dah arif sal neh...Ptg smlm ada seminar PENGURUSAN ASET oleh PPD PEKAN..Tn Tj Ramli...Best laa..Byk sal pengurusan stok terbaru kami belajar...Jgn ingat manusia jeh ad surat beranak..Brg2 kat lab pun ad surat beranak taw...surat sakit dia aka surat penyelelenggaraan laa...Mcm la ad...he he he...Pastu brg2 kat lab kene letak name dia ag...dgn kate lain no siri brg tuh...Kali neh aku x ngantuk..xcited nk taw sal pengurusan aset neh...Mgkn berkat dop sblah kak zalilah..ngeh3... Aku tengok kengkawan aku reramai ngantuk jeh..maklumlaa ari dah petang..tilam kat umah asyik melambai2 suh balik..he he he...
Berita terbaru aku dngar..sok akan taw skola mane menang gading bersilang aka pertandingan makmal sains dinamik...X sbr aku nak taw..he he he...
kite nengok yerk..sape yg menang..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Karnival RIMUP aka PENGURUSAN ASET":