Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

wall.E

Posted on 19/08/08 by Noraslawatiah mohamad



Yes! exam PTK dah abes..dah merdeka daa..hu hu hu..senang ati nyer..Pas neh bley laa dop dpan PC lelame sket...he he he...Aku hepi gler exam dah abes..Tapi aku terasa sedih gak laa 1 perkara tuh...Smlm aku cuti..pihak pengurusan ada wat meting...Aku dpt taw geng2 lab dah ada jadual baru..berkuatkuasa smlm..Masuk keje kul 8.00am..Lik kul 5.00pm..Sobsob...Makne nyer 1 ari aku berada di skola..Tp xp la...positif thinking...Akur kerana saya yg menurut perintah...
Smlm aku nengok citer wall.E..citer bebudak..kelakar gler la citer neh..aku syorkan sape2 yg nak restkan minda, nengok la citer neh..x rugi kuarkan RM6.00 utk tonton..Cmfirm kauorg ketawa terbahak2 nyer...Aku dah lame x jejak kaki ke pawagam..serius ckp neh..pengakuan ikhlas..bkn aku xnak..tp aku sibuk dgn aktiviti harian ku yg full sentiasa..Smlm baru berpeluang masuk pawagam...he he he...Aku nak wait madagaskar 2 lak...nati aku nak nengok laa...sape2 nak join aku..hello aku yerk...Ikhlas aku ajak neh.,,,Sesekali nengok kartun best gak...Aku taw..kat luar sane tuh ramai yang obses dgn citer kartun neh..atleast adik aku yg sorg tuh...termasuk aku la...he he he..best kan nengok kartun..xyah penatkan otak kite dgn citer2 yang mencbr...menyeramkan...juz tengok n ketawa jeh...
K.laa aku nak solat jap...byeep

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "wall.E":