Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

WEDDING 2008

Posted on 1/08/08 by Noraslawatiah mohamad

aku 1 kuarga dengan segala hormatnye menjemput sesape saje ke majlis wedding pada 9.08.2008..sape2 yg free..jemput la dtg....

aku nw c.buk dgn keje...settle majlis kenduri...stadi 4 ptk...mgkn aku xd ms nak update blogs...aku minta maaf byk2 yerk..kalo ad kelapangan..aku update la blogs aku...
kesibukan aku sbg anak memaksa aku mengurangkan aktiviti berkarya neh...sori yek...ad ms aku update la...
K.la...sayonara...
P/S: doakan aku berjaya dalam PTK nanti yerk...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "WEDDING 2008":