Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

kesilapan.....

Posted on 4/08/08 by Noraslawatiah mohamad

Salam kengkawan..,ari ney aku nak memperbetulkan khbr angin yang aku ase dah heboh 1 smart gak nyer...sbnarnyer bkn aku yg akan kawin pada 9/8/2008 tp adik aku laa...
Mgkn silap aku kot..x bgtaw sape yg akan melangsungkan perkahwinan tersebut..he he he..sori yep....k.laaa..aku minta maaf bebanyak yerk..aku hrp penjelasan neh memperbetulkan khbr2 angin tuh...kalo aku kawin..aku akan jemput seme2..keh...sape2 yg tersempak dgn aku ms aku pi beli brg kawen minggu lepas tuh..arap2 leh tima laa alasan yang lapuk neh..kire logik laa kan..aku kan kakak..he he he..aku juz tlg adik ku beli brg2 kawen dia yga aku ase x penah cukup..
k.laaa.aku blah dulu yerk...sayonara...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "kesilapan.....":