Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

lawatan melaka n jamuan akhir tahun...

Posted on 20/08/08 by Noraslawatiah mohamad

~ape2 hal..sblum mkn bc doa dulu keh~

~waahaha...dah lapar giler daa~


~kak bad n kak ma masa ngah bekfest,..candylight pokok rose..ngeh3~

~sblum balik snap pic dulu~


~tengok laa nombor aku bertuah ke x.agaga..~

~ maintain jelita~



~jangan kaco la nak posing jap neh~

~ tie..kak ma n k..sue..,pemenang cabutan bertuah..kategori sengeh..~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

1 ulasan:

Unknown says:

amboii...
masamnye muka K.Maa gambar mula2 tu..
tu lapo sgt ke tu?