Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

STAR WARS..N95..

Posted on 23/08/08 by Noraslawatiah mohamad

Aku dlm perancgn na tengok movie neh..tp xtaw la bile bley pi pwgm cuz aku sentiasa c.buk..lak2 nw aku n dgeng dah start keje opis hour..susah sket nak jln2,melainkan weekend jeh..Tngk la dulu..Kalo ad ms aku pi jejak pawagam untuk kedua kali nyer..kalo x pun..juz beli DVD jeh laa...Ari tuh pun aku pi pawagam bersame asamtempoyak n d geng jeh...tu pun nengok Wall.E..ngeh3..Cnclusion nyer:bile dah join bebudak neh...perangai pun da jd bebudak jap..Taw2 jeh la..kalo dah jupe asamtempoyak neh..keje dia asyik bercerita jeh...mcm2 la citer nyer...Citer bebudak katekan...aku jd pendengar setia je laa..Tp kan kalo dia bercerita..cam berpidato jeh...ngeh3...xd titik la..direct jeh...ibarat kalo nek kete tuh..kalo gear 5 kan..kan...x turun dah gear 4 ke,,3 ke...2...ke..1 keh...terus jeh gear 5 sampai ke destinasi...he he he..fhm kan?kalo xfhm..buat2 la fhm yerk..kalo nak menyampuk tuh..sowi la xd peluang...Aku lak jd cam kerang bucuq la...asyik sengeh jeh laa...Tp xp la kan...Telatah diaorg neh wat aku hepi jeh..x sedar ke diri...he he he..sori erkk asmtempoyak..minta ampun...mengkutuk jap...

P/S: ari ney sedey gler...hp N95 dah rosak...sobsobs mgkn terjatuh ari tuh..terus da x leh on..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "STAR WARS..N95..":