Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

15/7/2008

Posted on 16/07/08 by Noraslawatiah mohamad

Ari ney cam bese laa…pas magrib aku hntr adik bongsu aku tusyen admath umah cegu shima.Pejlanan dr umah aku ke umah cegu shima 45 minit lbey kurang laa..Pas jeh hntr adik aku tuh..aku ingat nak stay jap kat ostel smentara wait adik aku abes tusyen kul 9.30pm..tp x jadi cuz kwn2 aku tuh masing2 ad hal…it’s ok..never mine..i don’t care..he he he…aku x kesah pun..ngeh3…Aku dah bese daah lonely..im still lonely…best x aku nyanyi..opsss!piching lari laa…he he he…Aku xd pun kwn kamceng area ktn neh..maklumlaaa aku anak jati ganu..ganu kite…Kwn2 baek aku seme dop ganu..kelantan….lipis…kalo ad pun area temerloh…he he he…choppp!berbalik pd citer td…sambil aku menghayati n mendengar lagu2 best kat radio hotfm neh dalam kete kesayangan aku,dpan umah cegu shima..dtir aku xplain neh…jeng..jeng…he he he..tetiba aku teringin nak mkn Mcd lak..yelah…dop sesajeh neh boring gak…perut pun dah berbunyi daa.ap ag..aku drive laa pi Mcd kat TC oder grilled ciken 4dover..best gak…oder saje…x yah aku turun dr kete..aku x berani kuar dr kete..almaklumlaa…lonely katekan….takut la…aku x selpis pun…aku beli 2 set ciken 4dover tuh..1 untuk aku…satu untk kau…oppss! 1 untuk adik bongsu aku..ngeh3..Aku kire aku belanje bufday dia la..smlm bufday dia..aku dah taw pun…tp sesaje jeh wat2 lupe…he he he..bese laa aku..kwat ngusik adik2ku…Suke sgt laa dia bile dpt mkn free…Aku taw..dia memang penat gler laa…pg pi skola…ptg kelas tmbhn..mlm tusyen admath…mkn pun xd selera…xp! Aku fhm….tararr..timela adiah bufday kali neh dari akak ksygn utk adik gedik..manje…ngader2…he he he…suke sgt laa dia bile ckp gitu..hu hu hu!..tengok…aku sanggup berkorban segalanyer utk dia…sanggup wait dia dlm kete neh sampai dia abes tusyen..aku neh kire akak paling spoting laa..sori erk..angkat bakul sendiri..perasan lebey..waahaha…
Aku xciter pun bile aku mkn ciken 4dover tuh erk…k.laa..aku bgtaw neh..aku mkn dlm kete dpn umah cegu shima sambil mendengar lagu hotfm...ms neh lagu izat..hanya kau yang mampu…aku suke!aku suke! Lagu neh best giler laa…tima kasih pd sidia kerana wat susah2 jeh tujukan lagu neh untuk aku…he he he…sori yerk…gedik jap..he he he..hotfm neh cam taw jeh aku dlm keadaan boring..sambil aku mendengar lagu neh abes gak ciken 4dover aku mkn..air pepsi pun abes aku minum…waaa!kenyang maa….dlm kekenyangan yg teramat sgt…sempat ag aku mkn sebiji epal ijau yg aku bekalkan dari umah…he he he…kire deset ah tuh..he he he..Lik umah jeh…mak bgtaw abang aku belanje sate…kre celebrate bufday adik aku la tuh…waaahaha..mkn ag….bestnyer sate neh…ap lagi mkn ajelaa..kate org rejki jgn ditolak…tima kasih kat abg aku cuz belanje sate…sedap lazat…k.laa dah kul 12.00 dahh..aku nak titoi dulu laa.sok keje…bubbey..c u soon…

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "15/7/2008":