Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Bosan...

Posted on 7/07/08 by Noraslawatiah mohamad

Hai..kwn2…bersua lg kite kat blogs anggerikrimba..he he he….Kali neh aku nak citer pe lak yerk…emmm…sal movie kat pawagam..aku xtaw pun pe citer yg menarik cuz aku dah lame x jejak kaki ke pawagam..Dah pencen kot..ngeh3..Aku suke beli dvd jeh..tonton bersama kuarga..he he he..baru best…Smlm kalo ikutkan planning awl aku..aku nak kuar dgn e-cah..cari bufday gift untuk cegu mazreena n asamtempoyak..Planning baek nyer..tp terpaksa aku cancell laa..cuz bdk ostel x outing smlm…Ngah ari aku bw kakak n anak2 sedara aku pi jln2…he he he…Neh citer smlm…Ari ney…cam biasa laaa…ari senin…aku c.buk gler…cuci lab aku yg semakin ari semakin kotor..teruk laa…bdk2 neh..name jeh dah besar..tp bab tgjwb n disiplin hancus..Sakit ati aku…x reti bc peraturan lab or buat2 x ingat…dah tertulis x leh mkn dalam lab n conteng meja..Tp still gak wat cam neh…Dah laa…tiap2 ari senin keje aku padamkan contengan yg ntah pape ntah….Pas2 angkat n naikkan kerusi tuh…Geram nyer aku…kalo ikutkan ati aku yg membara neh…sorg2 aku gigit…geram gak…Nak wat garang kan..nati ap lak kate bdk2 n x pasai2 aku dpt surat layang..Diaorg neh anak org2 berpangkat..takut gak aku...ish2..Sakit ati aku neh…Dah laa penat aku mengemop lantai..Tup..tup dtg kak ana bgtw ad kwn aku call aku..tp aku x angkat…bese laa aku,kalo wat keje memang aku tinggalkan hp aku tuh kat meja aku..Aku xnak diganggu..nak cosentrate pd mengemop lantai…he he he…..Apla,,,xkan x fhm aku neh camner…Cam bese ah..kul 8.30am aku n kak ana akan pi mkn pg kat kantin…yelah..dah berpeluh 1 bdn..cmfirm lapar nyer..pi mkn laa..Ari ney menu nasi ayam..x sedap langsung..baek aku msk sendiri..lg sedap..aku mkn x abes pun..Dah la lapar gler…baru jeh nak duduk..Kak ana amin call bgtaw ada cegu nak guna lab fizik n x reti pasang LCD..Ap lg aku terus bangun tanpa jamah pun nasi tuh..Bergegas ke lab aku tuh..tlg cegu tuh..ingatkan 1st period rupanye 2nd..aduish…sabar ajelaa..Neh laa aku,kalo nak kenal..rela pentingkan org laen dari diri sendiri…..Teruk kan….K.laa..stop kat c.ni dulu laaa.kalo ad pape nati aku citer ag..ad keje sket..wahaha…

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Bosan...":