Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Asamtempoyak Vs Anggerik rimba...

Posted on 21/07/08 by Noraslawatiah mohamad

Salam kengkawan…he he he..ari ney aku juz upload pic ms aku pi langkawi join bdk2 prefect ..sorila…mgkn dah lewat aku upload pic neh…aku juz nak buktikan aku adlh aku..realitinyer tetap same…bkn asamtempoyak..ngeh3…Ada seseorang yang menyangka aku adalah asamtempoyak..waahaha! laen tuh….kesilapan teknikal or kesilapan pandgn mate..ha ha ha…maka terchange la antara aku n asamtempoyak…Ad org kat luar tanye aku…adakah anggerikrimba itu yang bersuar putih….owh!tidak….anggerikrimba x suke pakai suar putih…Ap ag aku terus la nengok pic langkawi tuh…setahu aku laa,yg pakai suar putih..tudung putih asamtempoyak n e-cah ajeh…cmfirm silap org maa…cuba anda bandingkan same x muke aku dgn diaorg tuh…he he he..laen kan..kan…kan…diaorg anak doctor+ pensyarah… anak org kaye…tengok pakaian jenama belaka tuh…adidas..nike..levi’s…aku mane ader..anak org bese2 jeh..x pakai yg berjenama gitu….he he he…..sori asamtempoyak…jual name jap…
K.la..nengokla pic kat langkawi tuh..
~Praktis bersanding..he he he~

~teka sape paling tinggi~...

~kat beras terbakar~

~Nikki..tie n kak sue~

~ Ladies n gentleman..memperkenalkan KP vs KD..he he he~

~ Nikki..tie..adik miza n helang~



~opocot!takut nyer~

~Sesajeh jeh posing..tp x reti pun gune benda tuh~

~depan galeri mahsuri~


~ tie n kak sue ~


~amcm...encem x tun zmn mude2nyer dulu...~



~jejaka2 pemalu...susah tul nak amek pic diaorg neh..pemalu sgt...lelaki melayu terakhir..mengalahkan org pompuan jeh~





~ geng2 KD~

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Asamtempoyak Vs Anggerik rimba...":