Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

CAMPING TMN PERTANIAN

Posted on 2/07/08 by Noraslawatiah mohamad


01/7/2008
Dalam xsedar dah masuk bulan 7 daa…pantas nyer ms berlalu….Aku masih leka di buai mimpi2 yang entah pape ntah..Exam semakin dekat menghampiri aku yang x penah insaf…he he he…Aku sebenarnye xd mood nak study sejak balik drbcamping…kepenatan belum pun ilang sepenuhnyer..Kesan flying fox masih lagi lg belum reda..Aku akui kekadang..ianye menganggu tidurku…aduish! Terbayang2 dpn mataku camner perasaan berada d tempat tinggi…Gayat nyer…x reti aku nak xplain..biarlaa…Aku nak syer sket sal camping baru2 neh….Aku ditugaskan bahagian Makanan n PBSM…best laa…dapat join bdk2 camping…Aktiviti cooking with nature…kelakar laa.aku tengok bebudak neh msk meggi..mcm2 ragam..kekdng keletah diaorg wat aku tersenyum sendirian..he he he..Aktiviti jungle tracking lak..aku kire x mencabar langsung la..pendapat aku la neh….bese la..meredah lumpur n mengharungi air kotor…Aku frust la x dpt join water crossing..sesi berakit ag..hu hu hu..ms neh aku dtugaskan handle bdk2 bomba..bidang terjun jap..cuz xd org nak handle..aku akur..kerana aku taw aku hanya menurut perintah...makan gaji katekan...Aku sebenarnye dah lama x camping sejak zaman persekolahan aku tinggalkan…Sesekali camping memang seronok laa.mesraa gitu…terutamanyer dgn si fatin yang kelakar gler laa aku kire..Ad jeh topik yg dia wat lawak..sampai sakit perut aku gelak..aku x nak citer pnjng laa sal camping neh cuz bg aku best gler masa aku try flying fox..he he he..Lastly..aku dapat laksanakan tgjwb yang diamanahkan oleh pihak sekolah pd aku dgn jayanye wlaupun pd ms neh aku memang penat..Sampai aku pengsan dlm kabin tuh..ari last la neh..he he he…aku upload foto yang sempat aku amek ms camping neh..kebanyakanyer candid….he he he…tengklah yerk…

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "CAMPING TMN PERTANIAN":