Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

E-cah n nae

Posted on 14/07/08 by Noraslawatiah mohamad




Ari ney aku ngantuk giler…pg smlm aku x cukup tido..kul 3am belum tido ag..setlekan hal kuarga..besela aku..komitmen aku pd kuarga memaksa aku korbankan segala2 nyer..bg aku..famili 1st…he he he…ari ney aku,kak ana amin n haizan pakai baju serba purple….go purple..ingatkan nak bergambar jap sbg kenang-kenangan..sehati sejiwa…he he he…kali neh dah 2 kali kami pakai baju same..ngeh3…Aku suke la kat nae tuh..Bkn jatuh cinta erk…Jgn salah fhm…aku suke cuz dia selalu tersenyum….orangnyer kecik molek jeh..he he he….ikhlas aku tulis neh….Waahaha! e-cah n sakinah dah makin mesra dgn aku…Aku x kesah pun…sape nak kenal e-cah..tu kat tepi tuh..wahaha ecah glemer la kejap yerk..sori nae xd foto nae nak upload...Perangai si ecah neh cam bebudak jeh…Nak taw x adiah pe dia minta dgn aku…patung otomen..ngeh3..tengok…kan bebudak jeh suke otomen neh…Kat ner laa aku nak cari patung otomen neh…agaga…1 bndr ktn laa aku kene survey…kalo aku jupe n beli patung otomen tuh..nati aku upload kat blogs aku neh yerk….Aku dah tanye asamtempoyak..dia pun xtaw gak..aduish! sape2 yg taw kat ner nak dptkan patung otomen neh bgtaw aku cepat yerk sblum ari ahad neh…K.laaa..aku ada hal nak kene setlekan…nati aku update blogs aku ag..bubbei…tatai..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "E-cah n nae":