Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

25/07/2008

Posted on 26/07/08 by Noraslawatiah mohamad

1stly aku ucapkan tahniah pada mereka yang bergelar kakitgn kerajaan kerana dah jadi kayo jap..he he he..ari ney gaji…hu..hu..hu..Aku cam bese laa..pi amek gaji time ndway pi keje..bg aku..pg2 neh xd la jaim sangat kat teller bank tuh..he he he..aku just byr utang kete n bil2 umah aku tuh..he he he…bese la..akauntan x bertauliah kat umah..handle bhgian byrn n bajet isi umah…ari ney kalo nak kire xd la citer best melainkan aku usik fadilah nd geng…aku hairan la..nape lah bebudak neh suke sgt tinggalkan brg2 kat lab aku tuh..kkdng eraser…pen..pensel..buku pun ad gak…adkh kerana mereka2 tergolong dlm kategori anak orang kaya menjadikan mereka sebegini..x syg pd harta sendiri…wahaha…tepuk dada tanye selera…ssape mkn lada dialah terasa pedasnyer..ari ney fad tertinggal fail ijau dia…aku taw dia punya fail tu cuz aku nengok ap ad kat dlm fail tuh…he he he..bkn nak geledah yerk..tp nak taw sape empunya fail tu..aku juz letak fail td kat meja tepi je laa..ngah ari fad dtg tuntut fail dia…apa ag aku bgtw laa aku dah buang dlm dustbin..ha ha ha…taw takot…muka pun nmpk poyo jeh..aku sesaje jeh usik…haah..nmpak la muke diaorg berubah…he he he..last sekali aku bgtw laa dia org punye fail tuh ad atas meja…aku bkn pe..x sampai ati pun nk buang dlm dustbin tuh…tp kan aku ad idea laaa….pasneh sape2 yg tertinggal atau meninggalkan brg2 dgn sengaja atau x sengaja..aku akan letakkan brg2 tuh dalam kotak khas yang aku sediakan..pada kotak tersebut ada laa label “for sale”waahaha..tengoklaaa…
Sape suh tinggalkan brg2 dlm lab aku..penat aku dop ngutip ari2 taw..Fad tanye aku nape aku bc buku biologi SPM…k.la aku xplain kat c.ni jeh…aku stadi laa…ingat bdk2 jeh ker kene stadi..aku pun kene stadi gak.he he he…for exam PTK bln 8 nati…kebanyakkan soklan yg kuar silibes sains form 1,2,3 kimia form 4,5 fizik form 4,5 dan bio form 4,5..bnyk neh nak kene stadi..alam persekolahan dah lame aku tingglkan cmfirm lupenyer..kene la aku stadi lik semula…taon lepas kuar sal xperimen menguji kehadiran vit.c dalam jus buah…kalo aku nk list seme soklan cmfirm panjng laa aku citer kali neh..tp aku amek soklan yg aku suke je laa..he he he…soklan memang objektif laa..jwpn dah ad juz pilih jeh mane suke…tp jwpn dia wat cmpius jeh..seme seakan-akan same jeh..keliru …aku keliru…cam lagu ajai n nurul…he he he..setakat neh aku xpenah fail lg laa…juz dpt tahap III..bermakna kenaikan gaji secara bese..kalo dpt thp 4 kenaikan gaji byk laa…kalo nak aply kenaikan pngkat pun senang laa..tu laa kan ..Usaha dah usaha dah..tp xd rezki lagi…redha aje la…nak taw camner nak dapat 4?..soklan ada 60 laa…tp x leh salah sekurang2nyer 4..camner?tpkan aku dah niat dahh..kalo laa aku dpt thp 4 aku nak belanja sape2 jeh…camneh laa..kalo aku dpt 4 taon neh..jgnla segan2 cntact aku k..aku belanja..chopp!ari ney pas snap pic staff sokongan kat dewan..aku borak2 dgn nae..he he he…borak2 kosong…ad org tanye aku WKA tu encem x?bg aku laa..xtaw laa nak xplain camner..bg aku paras rupa adlh subjektif…1 bonus jeh….he he he…baru aku taw upenyer WKA neh ramai peminat.terutamanyer bdk2 skola....mgkn dia nmpak macho kot…opss!terlebih sudah…kalo la WKA taw malu lak asenyer…yen…kalo yen bc artikel neh..wat2 xtaw yerk….he he he..ms snap pic tuh..terasa malu la plak..yelah..kene control senyumn..wahaha…lenguh gak la control senyum neh xtaw kamera mane snap pic…sengeh je la cam kerang bucuq..wakaka…ari tuh aku janji dgn nae nak upload dia nyer pic..k.la sape2 yg nk kenal nae..tengokla kat sblah tuh..he he he…sorilaa neh jeh pic nae yg menarik pd mata aku…candid neh…he he he..k.la..aku chow dulu…sayonara..

P/s:sori..aku xdpt upload pic nae cuz internet umah aku slow..asyik fail jeh..aku upload len kali yerk..

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "25/07/2008":