Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

GADIS MISTERI-SEARCH

Posted on 17/07/08 by Noraslawatiah mohamad

Lama...,
Aku mencari,
Dalam angan dan mimpi,
Keujudan..,
Gadis misteri,
Berbagai bentuk dan rupa,
Bermain di ruang mata,
Siapa... ,
gerangan agaknya,
Bukakanlah jendela asmara,
Moga terang kamar cintaku,
Moga langit menyeri warna,
Mewarnakan taman hati ku,
Berilah daku sayap impian,
Bawalah daku di awangan,
Bukakan jendela asmara,
Moga ku kenal,
Resah dan rindu...,
P/s:lagu neh aku upload kat blogs aku atas permintaan seseorg yang nak sgt aku upload lirik lagu neh...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

3 Responses to "GADIS MISTERI-SEARCH":

JokerWalk says:

hai..
minat ke lagu tu?

Unknown says:

salamz...
tgh dalam ambang percintaan ke
hikhikhik...

Noraslawatiah mohamad says:

xd la enaa.,kwn2 jeh tuhh