Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

kerja

Posted on 12/12/08 by Noraslawatiah mohamad

Ari ney..ari pertama aku kerja pas lama bercuti..Kire catat sejarah dlm kamus idupku..cuti panjang..Memandangkan cuti aku masih banyak sgt..aku terpaksa amek cuti..kalo x, cuti aku akan burn la..Aku bkn xnak cuti...tp komitmen aku pada kerja memaksa aku utk x bercuti..taw la..kalo dah byk sgt keje..nak cuti pun x best..kepala asyik pikir sal kerja jeh..Aku bknlah kategori 'gila kerja' tp da tanggungjwb aku sbg penjawat awam..
Sebenarnya ari ney..kat tempat keje aku ada penggambaran untuk drama tv..Aku xcited nak tengok...sm sprti kwn2 aku yang laen..Aku bukanlah fanatik dgn pelakon..tp aku juz nak tengok camner penggambaran sesebuah drama dilakukan..he he he..
Neh sal drama..sal raya lak...raya kali neh paling sadis la..Raya pertama xd air..pas2 xd letrik..c.an kan...yg lg sedihnya..air paip xd sampai skrng..baju kotor dah jadi gunung da..cam gunung everest..Tp kenalah bersabar selagi aku bley bersabar..
K.la..aku xd pe na dimerepek kan..he he he..aku blah dlu laa..
c u soon

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "kerja":