Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

Merepek jeh

Posted on 26/12/08 by Noraslawatiah mohamad



Ptg smlm pi nengok movie sal Brainscan bersama kak ma dan anak-anaknya,Tie dan kD..heee..Best la citer neh..kelakar gler..aku dgn kD ketawa sampai na pecah perut..Yg paling kelakar la..babak zul yahya aka suami mek klate..bertukar identiti dgn mek klate.dengan kata laen bertukar bdn..memng kelakar laaa.x sia-sia pi nengok wyg..


Petang:

Join meinthetrainat5am main bowling..tp di batalkan..ada tournament lak..Biasalah kalo hari minggu atau cuti..mesti penuh la pusat bowling tu..Tp aku paling suka..x jadi main bowling..sbb aku x reti main..hee..xd apa pun na dibuat...jenjalan jeh laa..adoya..penat kaki neh melangkah..Time balik lak..pi umah baru kD..fuyooo..banglo..besau nye..leh muat bas..he he he..sori kD.tp kalo nak pi lagi skali ke umah dia..cmfirm aku lupe kot..
Malam:
Aku bersama keluarga pi mkn ikan bakar kat tanjung lumpur..haisy..keciknye dunia neh..boleh lak terjumpa ayen dgn isteri n anak-anaknya..berbalik pd sal makan td kan...kami seme makan sampai licin..bersih..kira puas hati la pi mkn kat situ..Ayah aku ckp..kira berbaloi la mkn sampai abes...sapu bersih..x membazir..K.la..banyak sgt aku merepek..jap ag na kuar dgn mak...hee
byeep

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "Merepek jeh":