Sahabat, jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah. Jika bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta. Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera. Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah. Dan jika esok kulena tanpa terjaga, iringlah lenaku dengan kalungan doa. Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya.

blogs baru..

Posted on 24/12/08 by Noraslawatiah mohamad


setelah sehari suntuk aku dop ngadap blogger neh..blaja cara-cara na wat layout sendiri..akhirnya aku berjaya gak..walaupon pening tahap dewataraya..nah terhasil la blogs noraslawatiah-mohamad.blogspot.com..hasil kerja aku sendiri..kredit to ein..sanggup ajar aku sampai dia migrain..he he he..bese la aku anak murid paling nakal.tu dia jd cengitu..sori cegu..anak murid mu ini nakal byk.hee..kalo ad masa anak murid mu na blaja lg neh..


sok planing pi nengok wayang..citer brainscan..layan je la..zasss
arap-arap bestla..he he he...

Image Hosted by ImageShack.us

KEGEMBIRAAN IBARAT SEMBURAN PEWANGI,PABILA KITA MEMAKAINYA,SEMUA AKAN DAPAT MERASA KEHARUMANNYA.OLEH ITU,BERIKANLAH WALAU SECEBIS KEGEMBIRAAN YANG ANDA MILIKI..

0 Responses to "blogs baru..":